Chair F*cking Simulator

Aikuisille tarkoitettujen videopelien arvosteluja
salamanteri

Chair F*cking Simulator

Viesti Kirjoittaja salamanteri »

Kun latasin Chair Fucking Simulatorin, odotin nauravani vedet silmissä sille, miten älytön konsepti on kyseessä. Mutta istuessani hämärässä huoneessani kädet hiirellä, huomasin jotain outoa tapahtuvan. Peli ei olekaan pelkkä geneerinen Indie peli, vaan syvällisesti ajateltu seksuaalinen kokemus, jonka kaltaista ei muualta voi kokea.
Pelin mekaniikka on yksinkertainen, mutta hypnoottinen. Pelataksesi tarvitset vain yhden käden hiirellä, joka mahdollistaa toisen käden vapaan liikkumisen ;). Itselläni ei varsinaisesti ole mitään kinkkejä, mutta jotenkin tuo vessanpöntön kolina ja miehen karjunnat aiheuttivat sisälläni kihelmöintiä, jota en ole ennen tuntenut.
Pelissä ei ole paljon huonoja puolia, mutta muutama asia jäi minua haittaamaan. Pelissä ei voi itse olla ottavana osapuolena, vaikka pelissä onkin sähkötuoleja, sekä mielenkiintoisen näköinen seksituoli. Peli oli muuten aivan mainio.

Olisiko kenelläkään ehdottaa jotain samanlaisia pelejä kuin Chair F*cking Simulator
Minulla ei ole mikään ongelma mennä huumetesteihin vain 2kk varoitusajalla! :D
Margaret Thatcher

Re: Chair F*cking Simulator

Viesti Kirjoittaja Margaret Thatcher »

Hei, havaitsin arvostelusi ja päädyin ostamaan kyseisen pelin. Ja voi pojat, en ole pitkään aikaan pelannut jotain näin uskomattoman syvällistä ja toimivaa kokonaisuutta, joudun tosin myöntämään että peli on hyvin lyhyt ja jäin itsekkin kaipailemaan jotain kaltaisia kokemuksia. Olen siis päättänyt listata useita hyviä pelejä jotka ovat samankaltaisia teeman, seksuaalisuuden/eroottisen sisällön, sekä pelattavuuden mukaan, näitä esimerkkejä ovat:

-Animal Crossing, tuo viehättävän suloinen eläinpeli täynnä nuoltavan hyviä hahmoja sekä eroottisia kosketuksia. pelistä valitettavasti uupuu penetraatio mekaniikat mutta uskon tämän olevan modattavissa helposti.

-War Thunder, tämä sotasimulaattoriksi naamioitu erektioelämys ei jätä kyllä ketään kylmäksi, peli sisältää loistavan äänimaailman, yksityiskohtaiset x-ray visuaalit tarkasti simuloiduissa penetraatioissa, pääset näkemään historiamme suurimpia vehkeitä ja kuuluvimpia laukauksia. Myös netin pimeällä puolella on paljon sisältöä eritoten lentokoneista (R34, E621) joten kehotan sinua ehdottomasti tutustumaan tähän.

-FURRY HITLER, Tämä historiallisesti tarkka simulaattori Hitlerin tärkeimmistä teoista, virheistä ja alamaisten komentamisesta. peli sisältää suorastaan häkellyttävää grafiikkaa, yhden käden pelaamista, yksityiskohtaista yhdyntää. Tämä peli antaa sinun oppia samalla myös historiasta, ja tästä syystä on myös oiva kouluprojekti jos sellaista kaipaat. Uskon että tämä tässä on ainoa peli joka voisi edes yrittää viedä Chair F*cking simulaattorin paikan videopelien multihuipentumana. Tämä peli vaikuttaa aivoihin hyvin erityisellä tavalla, ja pelin todellinen sisäistäminen tuhoaa aivosyövän integroitumalla alitajuntaasi aivan eirtyisellä tavalla.
Open for DMs and RP ;3. I use Arch, btw
Vastaa Viestiin